הקריטריונים החשובים בבחירת ציוד למסעדות

הקריטריונים החשובים בבחירת ציוד למסעדות

החלטת לפתוח מסעדה, מאיפה מתחילים, כאשר חושבים על ציוד, תחילה אתה נזכר בכל המסעדות הטובות שישבת בהן, אתה חושב על הסרביסים, על הכוסות, על הצלחות, מדמיין איך נראה המטבח שלהם, מנסה לחשוב על מקומות בהם היית והכלים לא נראו מי יודע מה, מנסה לחשוב על הכל ורק מתבלבל ותוהה היכן להתחיל. סירים, מחבתות, מטוגנות, כיריים תעשיתיים, ווק, כל הציוד למסעדות המטבח החם או המטבח הקר כל הקריטריונים לבחירת ציוד למסעדות.
פתיחת מסעדה היא עסק לא קל, יש הרבה מאוד שיקולים שעלינו לקחת בחשבון, המטרה שלנו מצד אחד לרכוש את הציוד הטוב ביותר ומצד שני (איך לא) לחסוך בכסף. הרי כולנו חוששים מהמאבק המתמיד בפתיחת מסעדה במיוחד אם אתה שוקל את פתיחת המסעדה באזור המרכז.
אתה רוצה להבטיח לעצמך את המקום הבטוח והנוח, אתה רוצה לא להיבלע על ידי המתחרים, אתה צריך כמובן לתת את השירות הטוב ביותר כי את האוכל הטוב ביותר כבר יש לך, אז מאיפה מתחילים, איך לא? ציוד למסעדות. הלקוח צריך להרגיש מיליון דולר. גם אם אתה לא מסעדת יוקרה, אין שום סיבה שהכלים שלך לא יעידו אחרת, תן ללקוחות להרגיש טוב עם הבחירה שהם עשו, תן להם להרגיש את היוקרה, לא להיגעל חלילה ולא לרצות לאכול בכלים חד פעמיים.
מכאן נוכל לעבור לשיקול הראשון, כאשר אנו בוחרים ציוד למסעדות עלינו לקחת בחשבון מספר פרמטרים כאשר הראשון הוא איך הציוד יתרום לפרודוקטיביות של המזנון שלנו או המסעדה שלנו. אם בחרנו במזנון מהיר, אין שום סיבה לרכוש סרביסים או צלחות עם עיטורים מרשמים שאינם מתאימים למקום, אך כמובן באותה נשימה אין שום סיבה לרכוש ציוד דל אשר עלול להישחק מהר מאוד ולאחר תקופה קצרה לא יהיה ראוי להגשה כלל וכלל.
איך לחסוך אתה שואל? אפשר למצוא ציוד למסעדות באיכות מעולה, שכמובן ישמר לשנים רבות, למרות השימוש הרב בו. המטרה שלנו היא להראות, להיראות ולחסוך בקניית סטים חדשים כל תקופה.
כאשר אתה בוחר ציוד למסעדות אתה בטח עוד לא יודע שלכל מוצר אתה יכול למצוא אלפי סגנונות שונים ומגוונים עם מספר רב של פונקציות. כגון סירי בישול עם ערבוב, אופי לחם, ציוד המותאם במיוחד עבור מטבח חם או מטבח קר, ציוד אותנטי או ציוד חדשני. כמובן הכל תלוי בתפריט המסעדה ובאופי המסעדה. אנו בארגל נשמח לעזור בכל פרט ופרט שקשור לציוד המסעדה, שילחו את התפריט שלכן ונתאים לכם את הציוד הטוב ביותר עבורכם.
ארגל מספקת למסעדות רבות ציוד מושלם מאל”ף ועד ת”ו מהתנורים והכיריים ועד למערכות האוכל, מתוך הבנה ואמונה כי הסועד צריך להרגיש תמיד במיטבו, הציוד שלנו מוכיח את האמונה מעל הכל. אתה מוזמן להתרשם, מארמון של כלים וציוד למסעדות בכל הרמות, בכל הסוגים, ציוד שיתאים במיוחד עבור המסעדה שלך

Our Brands