ציוד למסעדות – בחרו את החברה המועדפת עליכם

ציוד למסעדות – בחרו את החברה המועדפת עליכם

הרגע המיוחל הגיע. אחרי מחשבות ולבטים רבים סוף כל סוף החלטתם להקים עסק מסעדה משלכם. עכשיו נותר עוד שלב משמעותי אחד, שישפיע רבות על העסק שלכם – בחירת הציוד הנכון. הכל על ציוד למסעדות, על החברות המספקות אותו, ועל מה הוא בכלל כולל, במאמר הבא.

מהו ציוד למסעדות?

ציוד למסעדות הוא שם כולל למכלול פתרונות הקירור, החימום, היצירה וההגשה של המזון. החל משלב קבלת המזון מהמשאיות הפורקות את קופסאות המזון על הרמפות, דרך הבאתן למקררים או למקפיאים המתאימים, לתצוגה במקררי התצוגה השונים, עד להכנת האוכל בתנורי האפייה או הבישול, על כירות הגז, על המחבתות המתאימות או בתבניות הנכונות, ובסופו של דבר עד להגשת התוצר הסופי ללקוחות על צלחות מיוחדות ובכוסות תואמות. כל זה הוא חלק מהציוד למטבחים ולמסעדות.

חשיבות בחירת הציוד

בחירת הציוד הנכון תשפיע על העסק במלוא המובנים. כמובן שכל עסק למזון צריך ציוד מתאים על מנת שבכלל תתאפשר הכנת והגשת המזון, אולם לבד מכך ואולי אף חשוב מכך, הציוד הנכון הוא זה שישפיע על דרך המיתוג ועל הצלחת העסק כולו. ציוד איכותי התואם את התקנים יבטיח אוכל באיכות מעולה, שנראה אסתטי ונקי, אשר הפידבקים שיתקבלו לגביו יהיו חיוביים. כמו כן, חשוב לדאוג שהציוד הנבחר יתאים לסוג המטבח. כיום ענף המטבחים הולך ומתפתח וישנם לא מעט סגנונות של מטבחים, החל ממטבח מודרני ועד מטבח קלאסי ומעוצב.
לכל אחד מהמטבחים האלה יש להתאים ציוד שיתאים לאופי המטבח על מנת ליצור סינרגיה והרמוניה מושלמת

על החברות המספקות את הציוד

בשוק הישראלי ובעולם כולו, ישנן חברות רבות ומגוונות המציעות ציוד למטבחים ולמסעדות, לבתי מלון ולבתי חולים, מטבחים מוסדיים ולאירועים פרטיים, לקייטרינג ולאולמות. כל אלו מציעות מגוון מוצרים רב, כשכל אחת מציעה את מאפייניה הייחודיים – בין אם המוצר אותו היא משווקת אינו בנמצא אצל חברה אחרת, ובין אם טיב השירות, זמני האספקה והאחריות למוצרים הינם אלו המעמידים אותה בראש רשימת החברות המומלצות.
כאשר מחליטים על רכישת ציוד למטבחים ולמסעדות מאחת החברות, חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין גבוה, חברה שקיימת כבר תקופה ארוכה, ואשר מכירה את ענף המסעדנות לעומקו, כך שתדע להתאים את עצמה למגמות משתנות בתחום, ותוכל לענות על הדרישות החדשות הנוצרות.
על כן, מומלץ לערוך סקר שוק מקיף ולא, לכלול בו את המחיר המיטבי, את האחריות, זמני האספקה והשירות, ורק אז להחליט

Our Brands